Tuesday, August 26, 2008

Final sem...


this will be a great memory for me...my final sem in utp...although i fell like want to grad 2morrow, but still i feel sad to leave utp..masa nak masuk dulu siap kena paksa ,for me utp will be the last choice.tempat recycle bin for scholar yg xleh fly..but after 1st sem, i realized tat my batch especially, they are very great. pointer semua siot jek...
n now...i know tat i'm in the right place for me to serve to my nation....bye2 utp...3 months to go....:)

6 comments:

Uena said...

hoho..
recycle bin ko kate!!
hampeh seyhhh..
btw..mesti ko cayunk nk tggal kan utp sbb aku kan??
kan??
:P
jgn riso~
aku xkn lupekan ko,la~~~
:P

young_padwan said...

serius la...tu yg aku pk dulu..sblm masuk utp...:p
riiiteeeee!!!!...everythg coz of unss..:p

-Pinkie ChiRa- said...

i like the 2nd picca. heeee.. chumil.

klu chira ade, ttu lgyh chumil.

HAHAHAHAHA.

tp part recycle bin tu cm.. hampeh gler ah.. woooowoooo.

young_padwan said...

mesti la comel..i was there la..:p
ala..tu my perception before i masuk utp...mmng ada perception yg teruk dulu kat utp...but now i enjoy utp life...:)

Anonymous said...

dan tempat untuk loser diploma-holder macam aku!

Mohd Farhan said...

so, skrg dah keje ke?